پایگاه دانش:
*چگونه می توان دسترسی ویرایش نامه بعد از شماره شدن را به شخصی اعطا نمود؟
منتشر شده توسط نگین رمضانی, ویرایش شده توسط: در تاریخ 1399/4/1 یکشنبه 08:36

به طور پیش فرض نمی توان بدنه نامه را پس از اینکه شماره گرفت ، ویرایش نمود. با این حال "در صورت لزوم" می توان به برخی افراد مثلا کارمند دبیرخانه دسترسی داد تا بتواند بدنه نامه ها را پس از شماره شدن نیز ویرایش کند.

برای تخصیص این دسترسی باید از زیرساخت- تخصیص مجوز بر اساس کاربر،  نام کاربر مورد نظر را انتخاب نمود و با زدن دکمه ویرایش در سربرگ عمومی مطایق عکس زیر دسترسی را اعمال نمود.

پس از اعمال این دسترسی کاربر با باز کردن بدنه نامه، دکمه ویرایش بدنه را مطابق عکس زیر خواهد دید و با زدن این دکمه می تواند بدنه نامه را ویرایش نماید.

با زدن دکمه ویرایش بدنه کادری باز خواهد شد که در آن دو نوع ویرایش را وجود دارد و شما می توانید با توجه به نیاز هریک از این گزینه ها را انتخاب نمایید.

در صورت انتخاب گزینه مشاهده با Tag،  تگ های از پیش تعریف شده بدنه نامه بدون جایگزینی مقادیر مرتبط نمایش داده می شوند، در این حالت امکان ایجاد نامه مشابه از روی این نامه را خواهید داشت

در صورت انتخاب گزینه مشاهده  با اطلاعات ، پس از ذخیره بدنه نامه ویرایش شده، تگ های بدنه نامه با مقادیر ثابت مرتبط جایگزین می شوند، در این حالت امکان ایجاد نامه مشابه از روی این نامه را نخواهید داشت.

در دبیرخانه نیز ، کاربر دبیرخانه با مراجعه به تب بدنه نامه و زدن دکمه ویرایش بدنه می تواند بدنه نامه را ویرایش نماید

ضمنا این امکان وجود دارد که کاربر ، قالبی با قابلیت ویرایش شدن ایجاد نماید . در این صورت در هنگام ساخت قالب نامه از مسیر زیرساخت اتوماسیون- قالب نامه باید تیک قابل ویرایش بعد از شماره شدن را بزند. این نوع قالب برای فرمتهایی مانند صورتجلسه پیشنهاد می گردد که مدام در حال ویرایش می باشند .

kb=943



ضمیمه 
 
(0 رای (ها))
مفید
مفید نیست

نظرات (0)
نظری جدید منتشر کنید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات:
تایید کپچا 
 
لطفاً متن موجود در تصویر را در زیر وارد کنید (برای جلوگیری از ارسالهای خودکار).

سیستم پشتیبانی (تیکتینگ) فراگستر