پایگاه دانش:
باز پس گیری یا حذف ارجاع های ارسال شده در اتوماسیون اداری*
منتشر شده توسط آزاده جعفری, ویرایش شده توسط: در تاریخ 1399/3/20 سه شنبه 13:02

 بازپس‌گیری ارجاعات خوانده نشده از فهرست ارسال شده ها

در اتوماسیون این امکان وجود دارد که کاربران در فهرست ارسال شده‌های خود و در صورت عدم مشاهده نامه ارجاع شده توسط گیرنده، آنرا بازپس بگیرند.

به این صورت که باید در بخش «فهرست نامه های ارسالی» ارجاع نامه را انتخاب و بر روی دکمه "حذف " کلیک نمایید. در این صورت نامه ارجاع شده از کارتابل گیرند حذف و مجدد به کارتابل فرستنده قرار خواهد گرفت.

حذف ارجاعات (خوانده شده / خوانده نشده) از فرم اصلاح نامه در زیر ساخت اتوماسیون 

 درصورتی که راهبر سامانه بخواهد بنا به دلایل خاصی یک ارجاعی که از سمت یک فرستنده برای یک گیرنده ارسال شده را حذف نماید می تواند از فرم اصلاح نامه از زیر ساخت اتوماسیون اداری استفاده نماید. البته استفاده از این امکان بصورت عمومی توصیه نمی گردد و پیشنهاد می گردد فقط برای زمان اضطرار از این امکان بهره ببرید.

1- برای استفاده از این امکان و در صورتی که راهبر دسترسی به فرم اصلاح نامه نداشته باشد باید ابتدا وارد بخش «زیرساخت» شوید.

2- گزینه دسترسی مجوز بر اساس کاربر را انتخاب و در Tabزیرساخت اتوماسیون وارد شوید (برای سهولت کار عبارت"اصلاح نامه"سرچ کنید.)

3- با اعطای دسترسی به فرم "اصلاح نامه" راهبرسیستم این امکان را خواهد داشت تا زمانی که به هر دلیلی بخواهد ارجاعی از نامه را حذف نماید از این امکان استفاده کند.

3-1- برای حذف یک ارجاع وارد فرم اصلاح نامه از زیر ساخت اتوماسیون شوید و درسر ستون رهگیری، شماره رهگیری نامه را وارد و نامه را پیدا کنید. بر روی دکمه ویرایش کلیک نمایید.

3-2- سپس به Tab ارجاعات وارد شوید و ارجاع مورد نظر را انتخاب و آنرا حذف نمایید.

kb=941 



ضمیمه 
 
(1 رای (ها))
مفید
مفید نیست

نظرات (0)
نظری جدید منتشر کنید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات:
تایید کپچا 
 
لطفاً متن موجود در تصویر را در زیر وارد کنید (برای جلوگیری از ارسالهای خودکار).

سیستم پشتیبانی (تیکتینگ) فراگستر