پایگاه دانش:
چگونه می توان پاسخ به نامه را در کارتابل الزامی کرد؟*
منتشر شده توسط , ویرایش شده توسط: در تاریخ 1399/7/7 دوشنبه 12:32

در جدیدترین نسخه دبیرخانه اتوماسیون اداری فراگستر، امکانی وجود دارد که کاربر بتواند تعیین نماید کدامیک از نامه‌ها لازم است حتماً پاسخ داده شود. همچنین میتواند بعداً از روی آن گزارش تهیه کند که کدام نامه‌ها دارای پاسخ است و کدام بودن پاسخ مانده است.

بمنظور الزامی نمودن پاسخ به نامه‌ها در دبیرخانه ، کاربر دبیرخانه هنگام ثبت نامه از قسمت “نامه جدید” گزینه ” این نامه لازم است پاسخ داده شود “ را همانند تصویر زیر انتخاب میکند و سپس بر روی دکمه “ذخیره پیش نویس” کلیک نمایید.

سامانه اتوماسیون اداری به کاربر پیغامی جهت تایید نمایش خواهد داد و پس از تایید آن توسط کاربر در کنار موضوع نامه (مشابه تصویر ذیل) علامت نشانگر “الزامی بودن پاسخ به نامه” مشاهده خواهد شد.

در هنگام ایجاد نامه نیز برای فعال نمودن قابلیت ” الزامی بودن پاسخ به نامه ” مشابه تصویر ذیل می‌توانیم پیش از ثبت نامه (اندیکاتور) بر روی گزینه مشخص شده در تصویر کلیک کنیم.

در مطلب گزارش‌های تعبیه شده برای دبیرخانه ، مشاهده خواهید کرد که چگونه کاربر دبیرخانه می‌تواند از نامه‌هایی که برای آنها “الزام به پاسخ” تعیین شده گزارشی تهیه نماید که به کدام نامه‌ها (دارای الزام) پاسخ داده شده و کدام نامه‌ها بدون پاسخ باقی مانده‌اند.

kb=1007

(0 رای (ها))
مفید
مفید نیست

نظرات (0)
نظری جدید منتشر کنید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات:
تایید کپچا 
 
لطفاً متن موجود در تصویر را در زیر وارد کنید (برای جلوگیری از ارسالهای خودکار).

سیستم پشتیبانی (تیکتینگ) فراگستر