پایگاه دانش:
فعال سازی مخزن گزارش‌های پیش‌فرض سیستم اتوماسیون اداری *
منتشر شده توسط علیرضا معمارزاده, ویرایش شده توسط: علیرضا معمارزاده در تاریخ 1399/6/8 شنبه 15:30

جهت ایجاد یک منبع موثق برای گزارش‌گیری کاربران در نسخه جدید اتوماسیون اداری و فرایندهای فراگستر، مخزن گزارش‌های پیش‌فرض سیستم توسط فراگستر، آماده و تعبیه شده است که راهبر سیستم میتواند علاوه بر استفاده از گزارشات پیش فرض و آماده سیستم، گزارشات دلخواه خود را برمبنای گزارشهای آماده ایجاد نماید.

برای استفاده از مخزن گزارش‌های پیش‌فرض سیستم، می‌بایست راهبر وارد زیرسیستم (داشبورد گزارش‌ها) شده و از این بخش بر روی گزینه “مخزن گزارشات سیستمی” کلیک کند تا فرمی مشابه تصویر ذیل باز شود:

این فهرست شامل گزارش‌های پیش‌فرض سیستم اتوماسیون اداری فراگستر می‌باشد که کاربر امکان ویرایش و دخل و تصرف در آنها را ندارد. یعنی نمی‌تواند در ظاهر آنها و یا Query آنها تغییری ایجاد کند و احیاناً آنها را از حالت بهینه شده خارج نماید. بعد از کلیک بر روی دکمه بروزرسانی درختواره پروه بندی گزارش ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما می توانید مکانی که می خواهید گزارش های پیش فرض در آنجا قرار بگیرد را مشخص و بر روی دکمه ثبت کلیک نمایید.
حال کافیست از زیر سیستم داشبورد گزارش ها و با مراجعه به دسته ای بندی که گزارش های پیش فرض را قرار داده اید از گزارش های استفاده نمایید.
KB = 961
(1 رای (ها))
مفید
مفید نیست

نظرات (0)
نظری جدید منتشر کنید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات:
تایید کپچا 
 
لطفاً متن موجود در تصویر را در زیر وارد کنید (برای جلوگیری از ارسالهای خودکار).

سیستم پشتیبانی (تیکتینگ) فراگستر