پایگاه دانش:
ایجاد تگ شعار مناسبتی در روی نامه ها *
منتشر شده توسط علیرضا معمارزاده, ویرایش شده توسط: علیرضا معمارزاده در تاریخ 1399/6/8 شنبه 16:52

اغلب سازمان‌ها نیاز دارند تا در اعیاد و مناسبت‌های مختلف (در بازه‌ای زمانی) از شعارهای مناسبی در سربرگ نامه‌های ارسالی و داخلی استفاده نمایند.

در همین راستا راهبر سیستم اتوماسیون اداری فراگستر، می‌تواند در اعیاد و در مناسبت‌های مختلف با استفاده از تگ {شعار مناسبت} در قالب نامه و تعریف متن مناسب، آن را در متن نامه نمایش دهد.

روش انجام ایجاد تگ شعار مناسبتی

بدین منظور راهبر سامانه از قسمت زیر ساخت اتوماسیون وارد بخش “شعار مناسبت” می­شود و سپس بر روی دکمه “جدید” کلیک میکند و پنجره ای همانند تصویر زیر باز می شود.

در ابتدا تاریخ شروع و تاریخ پایان استفاده این شعار مناسبتی و متن  را وارد نمایید و سپس بر روی دکمه “ذخیره” کلیک نمایید .

همچنین به منظور استفاده از این تگ، راهبر سامانه باید تگ {شعارمناسبت} را در قالب نامه نیز وارد نماید که برای انجام این امر از قسمت زیر ساخت اتوماسیون وارد بخش”فایل قالب نامه” شده و فایل قالب مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی دکمه “ویرایش” کلیک نمایید. در فرم باز شده و در قسمت راهنما تمامی تگ‌ها وجود دارد و راهبر میتواند تگ {شعار مناسبت} را از این قسمت انتخاب نموده و در بدنه قالب نامه وارد نماید.

اگر فایل قالب نامه از نوع WORD باشد ابتدا یک بار فایل را دریافت کرده و تگ را در آن وارد کرده و سپس مجدد آن را بارگزاری نمایید. و اگر فایل قالب نامه از نوع html باشد در قسمت بدنه نامه تگ را وارد نمایید.

سپس هنگام ارسال نامه جدید (در بازه زمانی مشخص شده) تگ شعار مناسبتی با متنی که در سیستم تعریف شده است در بدنه نامه نمایش داده خواهد شد.

KB = 971

(0 رای (ها))
مفید
مفید نیست

نظرات (0)
نظری جدید منتشر کنید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات:
تایید کپچا 
 
لطفاً متن موجود در تصویر را در زیر وارد کنید (برای جلوگیری از ارسالهای خودکار).

سیستم پشتیبانی (تیکتینگ) فراگستر