پایگاه دانش:
امکان جستجو بین گیرنده و فرستندهای که بصورت متفرقه در گیشه دبیرخانه ثبت شده اند *
منتشر شده توسط علیرضا معمارزاده, ویرایش شده توسط: علیرضا معمارزاده در تاریخ 1399/6/8 شنبه 15:10

در این قسمت از سری آموزش‌های نسخه جدید اتوماسیون اداری فراگستر به معرفی یک قابلیت بسیار کاربردی و محبوب می‌پردازیم. خوب است بدانید؛ در نسخه ۷ اتوماسیون اداری، قابلیت جستجو بین گیرنده و فرستنده متفرقه ای که قبلاً یکبار با نام آنها نامه‌ای ثبت شده؛ اضافه گردیده است.

فرض کنید در گیشه، کاربر دبیرخانه اقدام به ثبت یک نامه‌ای می‌نماید که فرستنده آن متفرقه است. یعنی در جدول اطلاعاتی مرتبط شخص/شرکت بیرونی متناظر آن ثبت نشده است. مانند: “متفرقه {دادستان محترم ۷ و انقلاب استان تایباد}”

برای ثبت نامه در این حالت در گیشه، کاربر دبیرخانه بعد از انتخاب ردیف “متفرقه” در لیست فرستنده، عبارت “دادستان محترم ۷ و انقلاب استان تایباد” را برای بار اول در بخش “فرستنده متفرقه” می‌نویسد و نامه را ثبت می‌کند.

حال کاربر برای مرتبه‌های بعدی، می‌تواند با انتخاب گزینه “متفرقه” در فهرست “فرستنده متفرقه” با نوشتن بخشی از عبارت “دادستان محترم ۷ و انقلاب استان تایباد” آنرا از لیست انتخاب کند و نیاز به نوشتن مجدد آن نخواهد بود. این کار بسیار در ثبت سریع نامه‌ها و جلوگیری از ثبت نامه‌ها با فرستنده / گیرنده‌های متفرقه ولی مشابه مفید و موثر خواهد بود.

KB= 958
(0 رای (ها))
مفید
مفید نیست

نظرات (0)
نظری جدید منتشر کنید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات:
تایید کپچا 
 
لطفاً متن موجود در تصویر را در زیر وارد کنید (برای جلوگیری از ارسالهای خودکار).

سیستم پشتیبانی (تیکتینگ) فراگستر