سفارش تامین کالا در سیستم بازرگانی
منتشر شده توسط در تاریخ 1394/7/12 یکشنبه 14:23

درخواست های تایید شده، امکان تبدیل به سفارش را دارند، اگر در تنظیمات، یک مرحله برای تایید درخواست در نظر گرفته شده باشد، بعد از یک مرحله تایید، و اگر دو مرحله برای تایید درخواست ها در نظر گرفته شده باشد بعد از تایید مرحله دوم، درخواست، امکان تبدیل شدن به سفارش را خواهد داشت.

به این منظور در فرم سفارش تامین کالا با کلیک بر روی گزینه"درخواست" یا "کد کالا"درخواست هایی که تایید شده اند قابل انتخاب می باشد

  • این امکان وجود دارد که چند درخواست تبدیل به یک سفارش شود و یا بخشی از یک درخواست تبدیل به یک سفارش گردد، در این حالت باقی مانده درخواست تا زمان تبدیل شدن به سفارش همچنان در دسترس خواهد بود.
  • برای تبدیل یک درخواست به یک سفارش متناظر کافیست پس از تایید درخواست در فرم "تایید درخواست تامین کالا" بر روی دکمه "ایجاد سفارش مشابه" کلیک شود. دراین حالت یک سفارش متناظر با درخواست ایجاد خواهد شد.
  • با ورود به فرم "سفارش تامین کالا" لیست سفارشات ایجاد شده، ولی تایید نشده مشاهده خواهد شد. با تایید سفارش در فرم "تایید سفارش تامین کالا" سفارش از لیست فرم "سفارش تامین کالا" خارج خواهد شد.
  • در صورتی که نخواهیم از گزینه ایجاد سفارش مشابه استفاده کنیم و بخواهیم بصورت دستی سفارش را ایجاد نماییم، بر روی دکمه جدید، از فرم "سفارش تامین کالا"کلیک کرده ، نوع سفارش را بسته به نحوه تامین این سفارش می توانیم "خرید داخلی کالا" یا "خرید خارجی کالا" انتخاب کنیم، بدیهی است این تنظیم، معین می کند سفارش جهت تامین به زیر سیستم تدارکات داخلی یا تدارکات خارجی ارسال شود. موضوعی برای سفارش وارد می کنیم و از محل مشخص شده با رنگ قرمز، لیست درخواست های تایید شده را برای تبدیل به سفارش باز می کنیم.

.

(0 رای (ها))
مفید
مفید نیست

نظرات (0)
نظری جدید منتشر کنید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات:
تایید کپچا 
 
لطفاً متن موجود در تصویر را در زیر وارد کنید (برای جلوگیری از ارسالهای خودکار).

سیستم پشتیبانی (تیکتینگ) فراگستر