پایگاه دانش:
روش دانلود (download) یا دریافت بدنه و پیوست نامه نامه Word و دریافت بدنه بدون امضا و سربرگ *
منتشر شده توسط علیرضا معمارزاده, ویرایش شده توسط: علیرضا معمارزاده در تاریخ 1399/6/14 جمعه 16:31

دریافت بدنه و پیوست نامه در ی فایل فشرده (zip)

امکان دریافت بدنه و پیوست های نامه، زمانیکه پیش نویس نامه ثبت و شماره و تاریخ ثبت دریافت شد فعال می شود.

1- نامه را از کارتابل انتخاب و باز کنید.

2-در صفحه ظاهر شده در نوار ابزار بالای تصویر نامه بر روی گزینه به شکل"ابر با فلش به سمت پایین" با عنوان«دریافت بدنه نامه( به همراه پیوست)» کلیک کنید. 

3- فایل zip شده را که حاوی بدنه و پیوست های نامه است را دانلود و در درایور سیستم خود ذخیره کنید. 

4-دفت شود برای نامه هایی که با ویرایشگر Word ایجاده شد باشند، بدنه بصورت Read Only و غیر قابل کپی و تغییر دریافت می گردد.

دریافت بدنه Word بدون امضا و سربرگ (بدنه قابل ویرایش)

با کلیک بر روی این دکمه نیز همانند نمونه ذکر شده در بالا بدنه نامه دانلود خواهد شد با این تفاوت که اگر بخواهیم متن نامه های داخلی و صادره ای که با ویرایشگر Word آن را ایجاد کرده ایم را بصورت قابل ویرایش دانولد نماییم می توانیم بر روی این گزینه که فقط برای نامه های داخلی و صادره (نامه های متنی ایجاد شده با Word) در دسترس می باشد کلیک کنیم. با کلیک بر روی این گزینه متن نامه در داخل یک فایل Zip دانلود می گردد ولی به دلیل جلو گیری از سوء استفاده احتمالی تصویرامضا فرستنده نامه و تصویر سربرگ و پابرگ قالب نامه حذف می گردد و فقط متن نامه بصورت قابل ویرایش دریافت می گردد.

دقت شود به دلیل کنترل و صرفه‌جویی در پنهای باند مورد استفاده در شبکه ، بدنه نامه‌ها در قالب یک فایل فشرده zip دریافت می‌گردند و با باز نمودن فایل فشرده zip محتوی بدنه در دسترس خواهد بود.

دریافت بدنه های از نوع تصویر 

برای دانلود نامه های تصویری می توانید بر روی تصویر نامه مورد نظر کلیک راست نموده و از گزینه Save Picture As... استفاده  نمایید. سپس تصویر در کامپیوتر شما دانلود می شود می تواند آنرا از مسیر دانلود شده بیابید و باز کنید.

دریافت پیوست های نامه 

برای دانلود فایل های پیوست نامه باید زبانه Tab پیوست مراجعه نمود. یک نامه ممکن است یک یا چند فایل پیوست داشته باشد. برای دانلود فایل های پیوست ابتدا آنها را با تیک زدن انتخاب و سپس مشابه تصویر ذیل بر روی منوی "دریافت فایل" کلیک و از آنجا بر روی گزینه همه موارد یا موارد انتخاب شده کلیک نماییم تا فایل های پیوست در قالب یک فایل فشرده Zip دریافت شوند.

 

دقت کنید با کلیک بر روی thumbnail (تصویر کوچک شده) هر فایل پیوست، در صورتی که فایل در مرورگر قابل نمایش باشد (مانند فایل های از نوع PDF یا تصویری) فایل پبوست در فضای سمت چپ thumbnail نمایش داده خواهد شد. ولی اگر فرمت فایل پیوست در مرورگر قابل نمایش نباشد دکمه سبز رنگ "دانلود فایل" (مشابه تصویر بالا) در اختیار کاربر خواهد بود که با کلیک بر روی آن هم می توان فایل پیوست انتخاب شده (select) را دانلود نمود.

نکته : پیوست های از نوع متفرقه در قالب یک فایل متنی از نوع TXT در بخش پیوست ها و در همان مرورگر برای کاربر نمایش داده خواهند شد.

KB = 975

(0 رای (ها))
مفید
مفید نیست

نظرات (0)
نظری جدید منتشر کنید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات:
تایید کپچا 
 
لطفاً متن موجود در تصویر را در زیر وارد کنید (برای جلوگیری از ارسالهای خودکار).

سیستم پشتیبانی (تیکتینگ) فراگستر