پایگاه دانش:
گزارش ساز فراگستر (استیمول) چیست؟
منتشر شده توسط هادی شریفی, ویرایش شده توسط: در تاریخ 1394/4/22 دوشنبه 19:11

فراگستر از دو گزارش ساز قدرتمند در سیستم های خود پشتیبانی مینماید. 1- استیمول 2- SQL Server Reporting Service

شما میتوانید بنا به نیاز از یک یا هردو این گزارش ساز ها استفاده نمایید. استیمول محیط راحت و کاربر پسند را برای طراحی گزارش فراهم می آورد. در پیوست راهنمای کار با این گزارش ساز قرارداده شده است.

StimulReport چیست؟

یک نرم افزار تحت دات نت است که برای ساخت گزارشهای پویا ( Dynamic ) طراحی شده است ، شما نه تنها در برنامه های Windows Appliction بلکه در Web Application و SilverLight هم می توانید به راحتی گزارش تهیه کنید.از این نرم افزار نیز می توان به عنوان یک گزارش ساز بسیار عالی یاد کرد.تمامی گزارشها را می توان بصورت دستی و بسیار کاربر پسند طراحی کرد.کسانی که با Crystal Report کار کرده اند اگر با این نرم افزار کار کنند فکر نکنم دیگه از کریستال ریپورت استفاده کنند چون من که کلا از این نرم افزار بسیار راضی هستم.شما در این برنامه هم می توانید مستقیما از جدولهای داخل پایگاه داده گزارش گیری کنید و هم به راحتی می توانید با ارسال اشیا به آن نیز گزارشهای جالبی بسازید.

اطلاعات بیشتر را می توانید از وب سایت خود این برنامه در اینجا مشاهده کنید  و برای مشاهده دموی آنلاین آن به اینجا مراجعه کنید.

اینم بگم که وقتی این برنامه را نصب می کنید ، همراهش یکسری نمونه گزارش با زبانهای مختلف برنامه نویسی به همراه کد براتون نصب میشه که می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید و شما را برای ساخت گزارش راهنمایی خواهند کرد.

یک مزیت خوبی که این برنامه داره ، پشتیبانی این برنامه از زبان فارسی است.

kb=24

========
#todo

1-صحت محتوا نیاز به بررسی کارشناس دارد.

2-دسته بندی تعیین شود.

(8 رای (ها))
مفید
مفید نیست

نظرات (1)
علی ترکمان اسدی
1394/7/4 شنبه 13:07
سلام
لطفا آموزش کامل از این نرم افزار قرار دهید
با تشکر
نظری جدید منتشر کنید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات:
تایید کپچا 
 
لطفاً متن موجود در تصویر را در زیر وارد کنید (برای جلوگیری از ارسالهای خودکار).

سیستم پشتیبانی (تیکتینگ) فراگستر