پایگاه دانش:
*نحوه ارسال نامه در اتوماسیون از طریق ایمیل چگونه است ؟
منتشر شده توسط , ویرایش شده توسط: در تاریخ 1394/7/8 چهارشنبه 12:53

دقت کنید که باید برای ارسال نامه از طرق ایمیل دسترسی باید داشته باشد، در غیر این صورت tab یا زبانه ارسال ایمیل که به آن دسترسی ندارید قابل مشاهده نیست.

برای ارسال نامه به مخاطبین از طریق ایمیل، ابتدا باید اکانت ایمیل ارسال کننده مشخص شود، اگر کاربر فقط به یک اکانت دسترسی داشت همان در لیست ایمیل ارسال کننده مشخص است ولی اگرکاربر به بیش از یک آدرس ایمیل برای ارسال دسترسی داشت می تواند اکانت ایمیل مورد نظرش را از لیست انتخاب نماید.

سپس در لیست پایین تر فهرست گیرندگان تعیین شده برای نامه مشخص است اگر برای گیرنده در اطلاعات پایه سیستم آدرس ایمیلی تعریف شده باشد در ستون ایمیل بصورت خودکار مشخص خواهد بود و در صورتی که برای گیرنده آدرس ایمیلی در اطلاعات پایه تعریف نشده باشد عبارت "هیچ ایمیلی برای گیرنده تعریف نشده است" این موضوع را نشان خواهد داد. حال کافیست ردیف های ایمیل گیرنده مورد نظر نامه را انتخاب نمایید (تیک بزنید).

در صورتی که بخواهیم نامه را برای فرد دیگری که خارج از فهرست گیرندگان نامه است ایمیل کنیم و یا اینکه گیرنده نامه دارای آدرس تعریف شده ای در اطلاعات پایه سیستم نباشد کافیست آدرس ایمیل مورد نظرمان را در بخش ایمیل(های) گیرندگان متفرقه وارد کنیم. دقت کنید می توانیم در این بخش چندین آدرس ایمیل وارد نمایید و کافیست بعد از ورود هر کدام بر روی دکمه Enter بزنیم تا بتوانیم ادرس بعدی را وارد کنیم.

حال برای ایمیل نامه کافیست دکمه "ارسال به صف" را کلیک نمایید. در صورت موفقیت آمیر بودن فرایند پیامی مشابه تصویر ذیل نماید داده خواهد شد.

با باز کردن نامه چه از کارتابل و چه از دبیرخانه و در Tab اطلاعات ارسال نامه اطلاعات ارسال نامه شامل (تاریخ ارسال، آردس ایمیل گیرندگان، وضعیت ارسال نامه و ...) قابل مشاهده برای کاربر خواهد بود.

همچنین کاربر دبیرخانه درفهرست نامه های دبیرخانه هم مشابه تصویرذیل آیکونی (EML) در ستون "ارسال سیستمی" این مورد را که نامه قبلاً توسط ایمیل ارسال شده نمایش می دهد که کاربر دبیرخانه می تواند با کلیک بر روی آن اطلاعات دقیقتری از زمان ارسال نامه، وضعیت ارسال و ... را دریافت نماید.

بیشتر بدانید: در این فیلم«نحوه تنظیمات ارسال Email در زیر ساخت برای راهبران سیستم» آموزش داده شده است. 

kb=300

(0 رای (ها))
مفید
مفید نیست

نظرات (0)
نظری جدید منتشر کنید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات:
تایید کپچا 
 
لطفاً متن موجود در تصویر را در زیر وارد کنید (برای جلوگیری از ارسالهای خودکار).

سیستم پشتیبانی (تیکتینگ) فراگستر