پایگاه دانش:
*نحوه تعیین مهلت پاسخگویی ارجاع برحسب تعطیلات چگونه است؟
منتشر شده توسط , ویرایش شده توسط: در تاریخ 1399/7/8 سه شنبه 16:46

حتماً برای شما پیش آمده که بخواهید برای نامه‌ای مهلت پاسخگویی تعیین نمایید. در این صورت در فرم ارجاع می‌توانستید از امکان تعیین مهلت پاسخگویی استفاده نمایید.

بعنوان مثال در گذشته اگر برای نامه‌ای می‌خواستید مهلت پاسخگویی ۲ روزه تعیین نمایید. اگر در انتهای هفته یا قبل از تعطیلات تقویمی می‌خواستید این کار را انجام دهید بدیهی است که باید مهلت مدنظرتان را با احتساب این ایام در تقویم تعیین می‌کردید تا مهلت پاسخگویی در روزهای کاری قرار داشته باشد.

اکنون برای ایجاد راحتی بیشتر کاربر، در فرم تعیین “نوع فوریت ارجاع” در زیر ساخت اتوماسیون اداری امکان تعیین مهلت پاسخگویی به ازای تعریف انواع فوریت ایجاد گردیده است، یعنی اگر شما نامه‌ای با فوریت ارجاع (فوری) ارجاع می‌کردید بطور خودکار مهلت پاسخگویی معادل که برای این نوع فوریت در فرم “نوع فوریت ارجاع”  قابل تعریف است درج میشد مثلاً ۲ روز.

حال در همان فرم “نوع فوریت ارجاع” امکانی اضافه شده که شما می‌توانید روز کاری را از روز تقویمی جدا کنید.

روز تقویمی معادل همان ترتیب ایام هفته است ولی در روز کاری با تعیین و انتساب تقویم تعطیلات (که در بخش زیر ساخت اتوماسیون اداری و فرم تعریف تقویم‌ها قابل تعریف می‌باشد) می‌‎توانید در هنگام ارجاع نامه بطور خودکار ایام تعطیل انتهای هفته و یا ایام تعطیلی تقویمی را در محاسبه مهلت پاسخگویی دخیل کنید.

بعنوان مثال اگر در تقویم کاری شرکت بهره‌بردار از سامانه اتوماسیون اداری فراگستر، پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها تعطیل تعریف شده باشد و همچنین در روز شنبه هم یک تعطیل تقویمی (مثلاً عید نیمه شعبان) وجود داشته باشد و تعریف شده باشد، اگر کاربر بخواهد نامه‌ای را با نوع فوریت ارجاع فوری (فرضاً برای فوریت ارجاع فوری ۲ روز مهلت تعیین شده باشد) را روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح ارجاع نماید، برای این نامه تا روز دوشنبه هفته بعد ساعت ۱۰ مهلت پاسخگویی در نظر گرفته خواهد شد.

kb=1013

(1 رای (ها))
مفید
مفید نیست

نظرات (0)
نظری جدید منتشر کنید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات:
تایید کپچا 
 
لطفاً متن موجود در تصویر را در زیر وارد کنید (برای جلوگیری از ارسالهای خودکار).

سیستم پشتیبانی (تیکتینگ) فراگستر