پایگاه دانش:
انتخاب و ارسال چند نامه برای پرینت بصورت همزمان #Print *
منتشر شده توسط علیرضا معمارزاده, ویرایش شده توسط: علیرضا معمارزاده در تاریخ 1399/6/8 شنبه 16:42

در اتوماسیون اداری، امکان انتخاب چند نامه و ارسال صدور دستور پرینت (تبدیل نامه به PDF) بصورت همزمان اضافه شده است. این امکان برای کاربرانی که بخواهند بصورت دسته‌ای نامه‌ها را چاپ نمایند بسیار مفید فایده خواهد بود.

فرض کنید شما می‌خواهید یک یا چند نامه را یکجا تبدیل به PDF کنید. اگر در فهرست کارتابل یا ارسال شده‌ها یا هر فهرست دیگری، این نامه پشت سر هم قرارداشت کافیه که آنها را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه “تبدیل نامه (ها) به PDF” از منوی چاپ کلیک کنید.

اگر هم نامه‌ها در یک فهرست قرار نداشتند و به عنوان مثال بخواهید یک یا چند نامه را از کارتابل و یا از سایر فهرست‌ها همانند ارسال شده‌ها یا جستجو و یا حتی فهرست دبیرخانه پرینت کنید کافیه که نامه یا نامه‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید و با راست کلیک روی ردیف آنها گزینه “افزودن به لیست تبدیل به PDF” را انتخاب کنید.

بعد از آن با انتخاب گزینه ” تبدیل نامه (ها) به PDF” از منوی چاپ نامه‌ها، نامه‌های موردنظر جهت چاپ در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

از این پنجره می‌توانید دستور تبدیل به PDF را همراه با ضمایم و همچنین درج تگ رونوشت برای نامه‌های متنی صادر کنید.

دقت نمایید بعد از تبدیل نامه‌ها به PDF، فهرست بطور خودکار خالی خواهد شد.

امکان انتخاب و پرینت چند نامه بصورت همزمان در دبیرخانه

این قابلیت برای کاربران دبیرخانه اتوماسیون اداری فراگستر نیز فراهم شده است. برای این امر کافیست کاربر دبیرخانه از فهرست نامه های دبیرخانه، نامه های مورد نظر را مشابه تصویر ذیل انتخاب کنیم و سپس با راست کلیک بر روی آنها گزینه “افزودن به لیست تبدیل به PDF” را انتخاب کنیم.

دقت کنید که می توان از صفحات مختلف فهرست نامه چند نامه را انتخاب و به فهرست تبدیل به PDF اضافه نمود، یعنی یک نامه را مثلاً از صفحه اول فهرست نامه های دبیرخانه و دیگری را از صفحه دوم انتخاب و به فهرست تبدیل به PDF و سپس پرینت اضافه نمود.

البته از این روش برای پرینت (یک نامه) هم می توان استفاده نمود، بعد از افزودن نامه (های) مورد نظر به فهرست تبدیل به PDF کافیست از منوی چاپ مشابه تصویر ذیل گزینه “تبدیل نامه (ها) به PDF” را انتخاب کنیم.

با انتخاب این گزینه فرم “تبدیل نامه (ها) به PDF” باز می گردد.

در این فرم با کلیک بر روی دکمه “چاپ نامه” ردیف هایی که همچنان انتخاب شده باشند به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. همچنین میتوان توسط دکمه های رو به بالا و رو به پایین ترتیب چاپ نامه ها را عوض نمود.  با انتخاب گزینه های پایین فرم نامه ها همراه رونوشت ها و تصویر پیوستشان به PDF تبدیل خواهند شد. بطور پیش فرض امکان تبدیل تا ۵ نامه همزمان به فرمت PDF وجود خواهد داشت. دقت کنید که بعد از تبدیل نامه های انتخاب شده به PDF فهرست تبدیل نامه ها خالی خواهد شد.

KB = 965

(0 رای (ها))
مفید
مفید نیست

نظرات (0)
نظری جدید منتشر کنید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات:
تایید کپچا 
 
لطفاً متن موجود در تصویر را در زیر وارد کنید (برای جلوگیری از ارسالهای خودکار).

سیستم پشتیبانی (تیکتینگ) فراگستر